» Tänk vad ett mail kan göra!

Satt och somnade till i soffan, vilket jag gör hela tiden känns det som, när jag plötsligt fick ett mail frön en god vän och släkting. Hon skickade ett recept på pepparkakslimpa som jag aldrig testat förr. Tänk att man kan bli så glad av en så liten sak! Och jag som ÄLSKAR pepparkaka!
Ja, den ska jag verkligen testa att baka. Men inte ikväll, det är nog lite för sent :)



Det lät gott, hoppas på att receptet dyker upp här i bloggen sedan

2012-09-28 // 08:33:48

Den vännen känner dig väl gissar jag som skickar ett sådant recept i september ;) Det ska bli spännande att läsa vad du tycker om limpan och kanske får vi ta del av receptet.

2012-09-30 // 22:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback