» boktips :)

Var inne på http://victoriajul.blogg.se och såg att hon hade skrivit om den här boken ovanför, och jag kune inte låta bli att göra detsamma. ser den inte helt underbar ut? Jag vet inte men jag har vissa personer som jag känner verkligen kan skapa stämning, och moberg tycker jag är en sån person. Om han gör en bok om julen så är den alldeles säkert väldigt väl fylld med olika juliga tips eller fakta. det är min tanke och dröm iallafall :) 
Den kommer ut i slutet av oktober, så det är väl bara att vänta då....


Bara utsidan är ju helt underbar, längtar verkligen till den kommer. Tack för länkningen =)

Svar: det klart, jag tycker bara det är roligt om fler hittar runt till alla bloggar :)
Johanna

2013-08-20 // 10:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback