» Pärlpyssel

Eftersom jag just nu är hemma från jobbet på grund av magen, så passar jag på att göra sådant där jag slipper röra mig så mycket. Tillexempel pyssla, det är en bra aktivitet.
Den här gjorde jag igår, den är inte så avancerad som man ser men jag tycker inte julen ska vara det. Det ska vara skratt och närhet och lek, och det gör inget att det syns att saker är gjorda hemma. Jag tänkte nog sätta ett snöre i den där och hänga i granen men man kan ju säkert hitta på något annat också :)



Påhittigt!

2013-08-22 // 13:20:42
» Kirsi

Vilken bra ide. Ska söka upp lite gamla korsstygnsmönster eller stickmönster med julmotiv och sätta igång att skapa jag med.

Svar: ja, det är alltid roligt att ha lite pyssel att ägna sig åt :)
Johanna

2013-08-22 // 17:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback