» såhär väljer jag

Såg den här på http://mittvinterland.blo.gg/ och tänkte skicka den vidare till er :)
 
Pepparkakor - Lussebullar
Skumtomtar - Knäck
Ischoklad
 - Marsipan
Köttbullar - Prinskorvar
Julkorv - Julskinka
Lax - Sill 
Revbenspjäll – Janssons frestelse
Paradis - 
Aladdin 
Rullsylta - Pastej
Glögg - Julmust
Rödbetssallad - Dopp i grytan (inget av det)
Ris a la malta -
Risgrynsgröt
Äpplemos - Senap 
Hemma - Borta
Utomlands - Sverige 
Ge - Få
Mysteriet På Greveholm - Dieselråttor & Sjömansmöss
Chokladkalender - Paketkalender (Jag vill ha allt!)
Plastgran - Äkta 
Arne Weise - Ernst
 
Hur väljer du?


Vad roligt att du också gjorde listan! Ja vi har en del olikheter men även en del likheter, vårt namn t ex. :P

2013-08-22 // 13:09:31

Väljer precis som dig, förutom att jag hellre har Ernst som julvärd! Och så gillar jag janssons mest. Annars tycker vi samma :)

2013-08-23 // 18:04:00
» Sofie

Kul! Det här ska jag göra på min blogg nu genast :)

2013-08-25 // 22:43:21
» Sofie

http://craxyknas.se/2013/august/i-vantan-pa-nasta-arstid.html

Länken till min lista :)

Svar: vad kul!
Johanna

2013-08-25 // 23:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback