» Årets julkalender

Så, nu har två dagar gått av årets julkalender gått och man har fått en liten smakbit av hur den kommer vara.
Vad tycker ni såhär långt?
Jag tycker om den, måste jag säga. Den har det där lite oskyldga och mysidga, och sen är ju faktiskt familjen hedenhös väldigt roliga tycker jag :D :) 
Det enda jag funderar lite på är hur dom kommer uppfinna julen. Alltså, i kalendern firar dom ju inte jul nu men hur kommer dom fira jul efter kalendern, så att säga, i slutet? Kommer det ha något med vår egentliga orsak till att fira julen att göra? Hm sånt grubblar jag på, men annars ser jag verkligen fram emot att få se mer av den :)
 


Jag som också är kristen har samma tankebanor :P

2013-12-04 // 13:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback