» Dagens inköp

Idag gick jag och min svägerska en tur på stan för att julhandla lite. Det var julmarknad i eskilstuna idag, vilket vi missat, så vi fick lite extra julkänsla på köpet samt chans att köpa hembakat bröd till fikat. 
Vi kollade lite i vanliga butiker men nästan alla fynd vi gjorde köpte vi i second hand butiker. Vi var både på myrornas och pingstkyrkans second hand här i eskilstuna. Jag och Erik har bestämt oss för att vi ska ha en "second hand jul" - alltså att alla julklappar vi köper ska köpas på second hand.  Och julklappar fick jag tag i idag :) 

Jag köpte även lite julpynt till mig. Dels den här supersöta ljuslyktan, men också en liten mini brevlåda till julpost :)






Vad kul med en julkortslåda!

2013-11-30 // 20:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback