» GLÖGG!

Om det är något som jag verkligen älskar med maten och drycken kring jul, så är det glöggen. Glögg och luccebullar, det kan jag leva på hela vintern tror jag. ( Och kanske resten av året med för den delen)
Idag kom det därför ett mycket efterlängtat paket på posten innehållandes dessa flaskor. 
 
 
 
 
Jag har verkligen längtat efter att få smaka flera av dom här smakerna, som Delicaatoboll och hallonLakrits tillexempel. Visst har man läst om dom och om hur folk tycker dom smakar, men det är annorlunda att få smaka själv. Och jag har tur för Erik gillar inte lakrits så den flaskan lär jag få för mig själv ;)
Saturnus klassiska glögg har jag däremot druckit flera gånger och är redan nu någonting som jag kan och vill rekomendera. Jag gillar den väldigt mycket, den smakar gott och fräscht tycker jag.
Nåja, mer kan jag nog inte säga om de här utan att provsmaka och det tänkte jag göra imorgon efter en hård veckas slit.
Tack älskade Erik för korten också. 
 
Kram / J
 


Ska bli kul att se vad du tycker, vi gillar dem!

Svar: ja, en har jag smakat nu, och den gillade jag! :)
Johanna

2013-11-15 // 13:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback