» Julmys i Stockholm

Jag och Erik jag nu en helg i Stockholm tillsammans med mina föräldrar, och jag letar ju självklart efter allt som har med julen att göra. Jag har inte köpt så mycket än, bara ett doftljus som hette "merry memories" och luktade som himmelriket, men imorgon blir det nog mer. Vi har iallafall gått runt en massa i stan och sett lite av vad den har att ge inför julen. 


På NK hade man hängt upp den enormt fina dekorationen i taket, och klätt huset med ljusslingor och gran. Vackert!




Det går inte att posta kort med rättvisa, men vackra utomhus dekorationer fanns det också :)


Det här skulle jag velat köpt till jul! Men det blir nog rätt bra med choklad ändå...


» Karin

Missa inte Illums Bolighus, på andra sidan gatan sett från NK:s huvudentré. Deras julavdelning är fantastisk, så mycket fint!

2013-11-24 // 07:40:35

Åh, vad mysigt med alla juldekorationer!

2013-11-24 // 08:28:02

Gud vad fint!

2013-11-24 // 21:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback