» Shopping på rusta

I helgen så var min mamma och pappa på besök, för att fira fars dag och umgås lite, och då hjälpte dom mig och Erik att komma iväg till rusta och få julhandla lite. Vi har ju ingen bil eller körkort så det är en stor välsignelse för oss när någon kan köra oss, så vi får tag i det vi vill :)
Bland annat köpte vi det här:


Bokstäver för 20 kr! Billigt!


En fin gardin till köket, 129 kr. Jag älskade den fina texten :)


Snygga rutiga gardiner till hallen, för 200 kr. 



Lite blandat till adventsljusstaken samt pyssel till julkort. :)

Mamma hade också varit gullig och köpt med dom här underbara servetterna till mig, hon vet vad sin dotter vill ha...





Oj, 20 spänn var billigt! Vill också iväg på lite julshopping snart :)

2013-11-11 // 20:44:34

Den vita gardinen är superfin =D

2013-11-11 // 20:54:39

Billiga bokstäver. Den första gardinen var väldigt fin

2013-11-12 // 19:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback