» Svenska julvisor



Den här underbara boken ramlade hem hos mig för någon dag sedan och jag är rätt så kär i den. Den kommer från Max ströms förlag, och det var faktiskt reklam för den på den där gratis tidningen/reklambladet plusset som man får hem. 
Det är som det låter en visbok, med noter på det vanligaste julsångerna med allt ifrån blinka lilla stjärna till jag såg mamma kyssa tomten. Det som är lite annorlunda är att det finns en knapp på höger sida som ni ser, där man kan välja att spela låten. Super!
Jag tycker det är dels mysigt, men också jättebra eftersom man faktiskt inte alltid vet hur låtarna låter eller kan läsa noter :)

Jag tycker ni ska ta er en titt på den boken om ni ser den någonstans framöver! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback