» Zoneras julkaffe

För ett tag sedan fick jag hem det här julkaffet från zoegas, men det var först igår som jag och Erik tog tillfället i akt att faktiskt smaka det ordentligt. Och jag blev inte besviken! Det är ett riktigt gott kaffe som jag aldrig hoppas ska ta slut, så jag antar jag får köpa ett nytt paket när det här tar slut. Det är en mycket mer syrlig smak än mycket annat kaffe, och det blir en fräsch smak istället för en tung smak. Det står att det ska innehålla smak av bär och de känner man verkligen av :)


Om ni har funderat på att köpa det så kan jag varmt rekommendera det, ni kommer inte att bli besvikna! :) 



Då ska jag kolla efter den i affärerna idag! :)

2013-11-16 // 08:16:13
» Liza

Visste inte att det fanns julkaffe! Vad roligt! Det ska jag köpa in och bjuda på hela December! (dricker inte själv kaffe dock, haha)

2013-11-18 // 07:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback