» Enbärsmust


 
Har någon av er smakar enbärsmust? Jag drack det alltid vid jul som liten men sedan så har jag inte lyckats få tag på det varje år och minnet har liksom bleknat bort. Men nu i helgen på julmarknaden hittade jag det igen och snacka och lycka! Det är ju så fruktansvärt gott! Visst smakar det lite som vanlig must men ändå helt annorlunda, djupare liksom. Kan bara rekommendera alla som ser en sådan flaska att köpa den :) vi köpte flera stycken men alla utom en gick faktiskt åt - och den har jag sparat till ett speciellt tillfälle för mig och min man. Måste ju låta honom smaka det goda också eftersom han inte följde med i helgen :)


MM, det har jag gjort och jag gillade det verkligen! Smaken är väldigt lik julmust, men precis som du säger är den lite fylligare i smaken :)

Svar: :) precis
Johanna

2013-10-14 // 09:10:43

Enbärsmust är supergott! Drack det förra julen för första gången :)

Svar: ja verkligen :)
Johanna

2013-10-14 // 13:29:51

Skulle gärna testat någon gång!

Svar: :)
Johanna

2013-10-14 // 16:45:19
» Nilli

Tycker också att Enbärsmust är jättegott! :)

Svar: eller hur! :)
Johanna

2013-10-15 // 15:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback