» Lite mer om boken...

Nu har jag suttit och njutit av lördagsmorgonen tillsammans med min nya bok av Moberg. Jag blev då verkligen inte besviken! 
Bilderna är fantastiska, man får se hur han lagar maten och hur han serverar den. Personligen önskar jag att det var jul redan nu så man kunde duka upp som han gjort i boken :) 




Vissa recept var helt nya för mig, som jag verkligen vill pröva på. Han hade supermycket recept med i boken om både julmat och nyårsmat. Han hade också en hel del recept på klassiker som man redan hade, så där får man njuta av bilderna mer :)


Ett recept som jag verkligen ska använda vet receptet på julkorv! Vi hade redan innan bestämt oss för att laga det i jul, och nu vet vi hur :) 


Han hade också lagt in ett snyggt rött snöre i boken så att man lätt kan komma ihåg var man är någonstans :)




Vi brukar inte ha så mycket sallad till julmaten men här fanns ett recept man kanske kunde prova :)


En helt fantastiskt rolig sak som var med i boken var att det fanns recept av mannerström. Dom är ju vänner och kollegor så det kanske inte var helt oväntat men jag hade inte tänkt på det iallafall :)

Helt klart något att köpa!


Vad kul att du gillar boken, jag funderar på att önska mig någon julbok i julklapp men vet inte vilken ännu.
Ps ifall du vill vara med i julkortsswappen igen så ligger inbjudan ute nu.

Svar: vad roligt! Då ska jag anmäla mig :)
Johanna

2013-10-19 // 12:35:53

Jag älskade den boken, men jag fick inte recensera den förrän den 19 november stod det i mina papper. Vad tråkigt att alla andra får göra det före mig

2013-10-20 // 16:21:27

Kom just på att du kanske hade köpt boken och då får man ju givetvis recensera den när man vill

2013-10-21 // 21:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback