» Moberg firar jul



Gissa vilken bok som hamnade hemma hos mig igår! Jag är så glad, det var verkligen en helt fantastiskt bok. Jag tycker lite så och så om Moberg som person kanske, ibland är jag lite rädd för honom till och med på grund av alla gamla läskiga filmer han varit med i heh, men visst har han lyckats göra en bok med riktigt härlig julkänsla i :) jag kan varmt rekommendera den för alla er julbloggare därute :) 


Jag fick den också igår, blir spännande att kika igenom :)

Svar: verkligen :)
Johanna

2013-10-18 // 18:57:06

Jag är kanske inte ett superfan av Moberg heller, men hans recept brukar vara bra.

Svar: ja faktiskt :)
Johanna

2013-10-18 // 19:22:23

Mysigt med julböcker

2013-10-18 // 22:39:04

Ser ut att vara mysiga juliga bilder i boken!

Svar: ja verkligen :)
Johanna

2013-10-21 // 15:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback