» Römans tehandel

Om man gillar te, bör man kolla hit nu. 
Jag har förut om åren handlat från http://www.romanstehandel.se/ när jag köpt te, och även julte som dom säljer. Nu fick jag däremot se till min sorg att dom ska stänga, och därför säljer dom ut sitt sortiment superbilligt. Man får passa på! I vissa kategorier säljer dom bort sortimentet med 75 procents rabatt! 
 
Bilden är tagen från hemsidan. 


» Lina

SV: Tack :)

2013-10-31 // 17:52:29

Superbra tips! :)

sv. ¨Åh, ja! Det blev lite extra från ikea idag! :P

Svar: :)
Johanna

2013-10-31 // 22:33:16
» Liza

Så trist när favoritbutiker lägger ner! :( Men man får ju passa på att bunkra upp ett bra tag tills att man hittar en ny fin butik att köpa från!

Svar: Ja, man får försöka göra så :)
Johanna

2013-11-01 // 07:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback