» En nördig jul

Jag har många drömmar om julen, men en dröm som jag har med just den här julen är att jag ska hitta en såndär perfekt jultröja att ha på julafton. Jag brukar alltid klä upp mig fint i klänning eller liknande, men i år vill jag verkligen få njuta av julen till fullo och då får man faktiskt vara sådär lagom mysig och nördig.
Jag vill ha en riktigt ful, nördig tjocktröja att ha på mig på julafton som liksom får alla att känna : Nu är det jul. på riktigt. 
Ni vet, sånna man ser i filmer att dom har på sig. 
Problemet är att jag inte har en aning om hur jag ska få tag på en, eller ja, en liten aning har jag, och det är det jag ska tipsa er om nu. 
 
Jag hittade en hemsida igår kväll när jag inte riktigt kunde sova, eftersom jag sovit bort 3 timmar av dagen tidigare i feber. Sidan heter http://www.myuglychristmassweater.com/ och där fanns allt du kunde tänka dig, om du vill ha en fulsnygg tjocktröja till jul. 
Det som är lite dumt är att det skickas från USA, så det tar ett tag innan du får hem dina varor, men på hemsidan står det att du ska få dom efter ca 10 dagar och det är inte så långt ändå. Eftersom jag aldrig handlat där vet jag inte hur det stämmer, men man får ju hoppas att det gör det iallafall :) 
 
Här nedan följer NÅGRA av det tröjor dom har på hemsidan. Någon du skulle kunna ha på julafton? ;)
 
Carolling Cats 80s Vintage Tacky Christmas SweatshirtMinnie and Micky Mouse Tacky Christmas Sweatshirt
 
 Funny Skating Bear Light Up Ugly Xmas SweaterTacky Christmas Sweatshirt Dancing Santa Reindeer
Tacky Christmas Sweatshirt Three Cats in a Stocking80s 2sided Leaping Reindeer Ugliest Christmas Sweater
Awesome 80s Colorful Christmas Sweater Pullover
80s Nordic Yoke Ugly Christmas Jumper


Fy, vilken kul idé! Kör säger jag! Den med katten eller den med den stickade renen var ju hur söta och fulfina som helst :D

Svar: Haha ja eller hur :)
Johanna

2013-09-27 // 13:39:17

Jag tycker de är fina, även om jag föredrar att vara uppklädd på årets bästa dag!

Svar: Jo, så har ju Jag också alltid känt :(
Johanna

2013-09-27 // 14:18:37

Jag vill ha allihopa! ;) Annars har ju Ebay mycket fina jultröjor också men då är istället frakten dyr...

Svar: Ja det är sant :) där kan man kolla!
Johanna

2013-09-27 // 15:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback