» Arildsdottir på instagram

Jag har sett att flera andra julbloggar har skaffat sig egna instagram konton eller facebooksidor, och jag tycker det är jättekul! Det är ett effektivt sätt att också följa alla och se vad dom gör utan att behöva sitta med datorn tillexempel :)
Jag har däremot inte kännt att det varit något för mig, Fram tills nu.
Jag vill kunna lägga ut Juliga kort på min instagram, men jag känner de vänner jag har där skulle känna sig totalt lost om sånna bilder hamnade på min privata instagram. 

Så ni som vill följa mig även där, kan hitta mig under namnet arildsdottir.
Det kommer inte bli samma inlägg som på bloggen, utan mer bara bilder på sånt jag gör eller ser som får mig inspirerad helt enkelt :) 



HURRA!!!!
Roligt - går in och följer på en gång!!!

2014-08-19 // 20:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback