» Blossa glögg 2014

 
Satt och surfade runt lite och hittade en hemsida som heter http://www.jultradition.se/
Enligt dom ska Blossa den 9 September avslöja vilken smak dom kommer ha på sin årsglögg.
Jag har försökt leta på Blossas egna hemsida men där har dom inte skrivit något, men men tanke på föregående år så kan det nog stämma rätt så bra.
Så tills vidare håller jag det datumet för det som gäller iallafall :)
Spännande! Jag blev däremot lite besviken på förra årets glöggsmak, så hoppas verkligen på något annat.
Vad skulle ni vilja ha för smak? :) 
 
 
(bilden är tagen ifrån http://blogg.amelia.se/ )
 


Blossas nya glögg är ju alltid spännande att veta vad det blir!
Sv: tack, roligt att du gillade bilderna. Jag kommer nog inte kunna hålla mig ifrån att blogga särskilt länge, det dyker nog upp inlägg lite då och då, om jag känner mig själv rätt!

Svar: ja eller hur .:)
Johanna

2014-08-27 // 22:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback