» Jultidningar



Jag älskar att titta i alla olika jultidningskataloger som finns, och till min stora glädje har jag 4 syskonbarn som alla säljer. 
Igår så var det dags att äntligen ta sig en titt och visst fanns det saker både till mig och till andra i jul :)
Jag gillar allra bäst panda katalogen, där finns de finaste sakerna tycker jag. Superbra ställe att hitta julklappar på :)

Brukar ni handla från olika jultidningsförsäljare? :)


Jag köpte av barnens kusin igår, annars brukar det tyvärr sällan komma några försäljare hit utom en grannflicka

Svar: kul att du fick tag i lite nu iallafall då :)
Johanna

2014-08-31 // 09:24:32

Våra barn brukar också sälja, det brukar bli några julklappar och något till mig själv :)

Svar: :) Härligt
Johanna

2014-08-31 // 14:50:17
» Annie

Tyvärr säljer inte mina syskonbarn jultidningar - jag tycker det är riktigt trevligt att bläddra i tidningarna och drömma om alla grejor jag skulle vilja köpa:)

2014-08-31 // 17:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback