» dagens jullåt

Min man och jag köpte bil häromdagen
Ja, här rullar allt på snabbt. Förra måndagen tog han körkort och i fredags blev vi med bil. Den är en grön volvo med namnet "hulken Green arrow", helt enkelt eftersom vi inte kunde enas om bara ett namn. Jag ville ha green arrow, och han hulken.
Hur som helst, då plockade jag ut en hel drös med julskivor för att komma i stämning på våra resor. Hittade min julskiva med Carola och kom plötsligt ihåg att jag älskar den här låten.
 
Så varsågoda! Hoppas ni alla får en bra dag. :)
 
 


Gillar bilnamamnet!
Vi behöver också ta körkort (varken jag eller min sambo har det) för guuu va skönt att kunna ta bilen och handla t.ex. eller bara ge sig ut på äventyr!
Men det får bli en senare fråga - nu måste den här ungen ut först ;)

2014-12-16 // 10:01:45

Den är fin!

2014-12-21 // 23:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback