» Hemgjord adventskalender

Erik och jag valde att göra en egen kalender fylld med upplevelser som vi skulle göra tillsammans, istället för att köpa dyra kalendrar till varandra.
Hittills har upplevelserna varit att se på film (valde grown ups 2), att se på en julfilm (valde ett päron till farsa firar jul eftersom Erik aldrig sett den) och imorgon ska vi ut och handla julklappar som vi egentligen skulle gjort idag. 

Jag använde en gammal bok och vek ihop kapitelsidorna helt enkelt, och hängde upp den i vardagsrummet. 






Snyggt! Men får jag fråga vad det var för bok som är så dålig att den förtjänar att rivas isär? ;)

2014-12-04 // 00:00:54

Vilken härlig idé :)

2014-12-04 // 07:00:06

Kul idé! Men jag inser att jag har oerhört svårt för tanken att förstöra en bok =)

2014-12-04 // 07:30:22

Men åh, jag älskar eran idé! Och smart med boksidor. Nu ska jag åka på loppis och leta efter en gammal bok och försöka komma ihåg detta till nästa jul ;)

2014-12-04 // 07:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback