» Jultidning

 
För att försöka hitta något vettigt att göra i den här värmen har jag och min man passat på att göra lite utflykter på förmiddagarna innan det hunnit bli sådär riktigt varmt. Jag älskar att handla second hand och på loppis, och vad passar inte bättre än att leta rätt på lite nya smultronställen att handla på? :)
På myrornas, som jag oftas brukar tycka är rätt så dyra, hittade jag iallafall senast ett gäng "gravid" tidningar, vilket passar mig perfekt nu. Jag hittade också den här, och jag kunde inte låta bli att köpa den! Nu i jul kommer det vara min första jul med barn och visst måste man göra den ännu mer julig då? :D Jag har inte tittat något i tidningen, men för 5 kr ger den säkert nog med inspiration för att påbörja planeringen inför den första julen med barn hos familjen Lindbergs :)
 


Stort Grattis till bebisen i magen. Kul med första julen med barn i år! Kan bara säga att det blir mysigare och mysigare för varje år med barnen och julen! När planerar bebisen att dyka upp?

Svar: Den 21:a oktober är han beräknad :)
Johanna

2014-08-03 // 10:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback