» Julskumsbegärer släckt

Jag har länge längtat efter julskum, men det har bara inte blivit av att jag köpt något. Dessutom har dom varit rätt så sega här hemma på att få fram den nya smaken, och den vill man ju smaka. Men igår fick jag tag i en påse av den nya smaken "pepparkaka", äntligen! 


Jag tyckte doften var ljuvlig, det doftade verkligen pepparkaka. (För mig är det här med doft väldigt viktigt, det ska dofta som det ska smaka också. Kan tänka mig att resten av Hemköp tyckte det såg konstigt ut när jag och min man stod utanför och luktade i en öppnad påse med godis dock) 

Smaken däremot var inget speciellt. Jag kände kryddsmaken, men det var mer peppar och kola smak än pepparkaka. 
Jag kommer inte köpa en ny påse, men det var helt okej att äta upp iallafall. :)
Och sen fick jag ju en påse av de gamla hederliga också...mums! 


Jag håller mig nog till de vanliga, min yngsta son har velat ha tomteskum sen han såg en låda i jultidningarna. Köpte en påse på Rusta förra helgen och sen satt vi och mumsade i soffan till en julfilm :)

2014-11-04 // 08:26:45

Gillar originalet bäst men pepparkaka slinker ner den med. Men köper nu bara originalet, Mums!

2014-11-04 // 15:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback