» Pepparkaksfilen tillbaka


Äntligen är den här! Ett måste till frukosten i juletid tycker jag :)


personligen tycker jag att filen smakar lite för lite pepparkaka.. hehe :)

2014-11-14 // 20:13:13

den kanske man borde smaka..? Har inte sett den förut :)

Svar: ja gör det!
Johanna

2014-11-15 // 11:04:45

Jag har aldrig smakat pepparkaksfil, men har hört att det är riktigt gott. Jag undrar bara - vad har man till? Flingor? Bara som den är? :)

Svar: jag åt den med flingor till, men man kan äta den hur som, lika god ändå :)
Johanna

2014-11-16 // 10:02:30

Jag kom hem med precis samma häromdagen! Har också saknat den. Och jag äter den precis som den är, bara för att den är så god! Tycker den smakar som fil med smulad pepparkaka i som jag brukade få när jag var liten...

Svar: ja eller hur! håller med dig :)
Johanna

2014-11-19 // 19:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback