» Söt liten tomte

Den här söta lilla tomten fick jag av min faster när hon var på besök i helgen. Eller ja, den var egentligen till Jonah, men den får nog stå i vardagsrummet så länge så vi alla kan njuta av den. :) 
Den lyser och ändrar färg, vilket inte riktigt syns på bilden. 
En söt prydnad tycker jag!





Gullig tomte.
Hann du få upp några gardiner och ljus i fönstren,?
KÄnner att jag vill ha det där klart den här veckan...men det känns lite som att den här "sista graviditetströttheten" kommer nu och jag orkar verkligen ingenting för tillfället.

2014-11-18 // 07:12:38

Men så charmig då (:

Svar: tack :)
Johanna

2014-11-18 // 08:38:25

Vilken gullig! :)

Svar: tack :)
Johanna

2014-11-18 // 10:43:07

Vad söt! Kul att den lyser i olika färger, hoppas på att hitta en liknande själv :)

Svar: hoppas du gör det :)
Johanna

2014-11-18 // 22:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback