» Tävla om julkort

Just nu pågår en tävling hos http://julkulturcramar.wordpress.com/ där man kan vinna jättefina julkort. 
Det man ska göra är att man ska skriva vad man associerar med Julen.
 
När jag tänker på jul, så tänker jag instikntivt på familj. För mig skulle julen inte vara något, utan min familj. Det handlar om allt ifrån att sitta sent tillsammans kvällen före julafton och hjälpas åt att slå in de sista julklapparna och pynta klart vardagsrummet under tiden som man häller i sig glögg för att hålla sig vaken, till att stressade springa omkring fem i tre på julafton och försöka få igång tv:n så alla ska kunna se på kalle anka. Det handlar om att se glädjen i andras ögon när de öppnar paketen jag gjort till dem, och att sedan tillsammans somna alldeles för sent efter att ha spelat alla nya sällskapsspel man fick i julklapp. 
Jag skulle inte kunna klara mig en jul utan min familj, och speciellt inte nu när min egen precis har utökats med ett litet mirakel. Så det är jul för mig. Familj, och kärlek.
 
Vill ni vara med och ha chansen att vinna dessa snygga julkort, surfa in på hennesb logg och svara vad du associerar med julen du också :) Bilden är lånad från hennes blogg. 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback