» Tillbaka lite smått

För alla er som inte har barn än kan jag intyga er om att den omtalade babybybblan i allra högsta grad finns. 
Och man vill att den ska finnas, man varken orkar eller vill eller kan tänka på något annat än sin bebis. 

Nu börjar livet iallafall lite smått återvända tillbaka till det normala, om man ser till att vi kommit hem till våra egna sängar. Särskilt mycket jul tankar har jag inte haft, förutom att jag tyckte det kunde vara en bra ide att fira med skumtomtar när vi kom hem men det tyckte inte Lidl.
Det enda juliga jag gjort var att läsa igenom den här tidningen som jag fick ipresent  av min mamma på bb.
Jag brukar inte läsa den annars direkt, men jag blev glatt överaskad. 


Det jag brukar störa mig på med liknande tidningar är att det är så mycket inspirationsbilder och reportage, men rätt så lite tips och idéer.
Men jag hittade en hel massa tips jag tänker testa! Bland annat fanns det en jättefin stjärngirlang med på bild, som jag tänkte kunde passa vårt stjärntema i jul. 
Värd att införskaffa måste jag säga :) 

Nu ska jag försöka återgå till julen lite och försöka läsa lite julbloggar under dagen när bebisen sover.

 


Du förstår nog inte hur mkt jag började längta efter vår bebbe när jag såg att ni fått er lilla. NU får det vara slut på foglossning och väntan - jag vill att den kommer NU!!!!
Jag längtar till den där bubblan!!!

Njut på nu och jula. Och du, jag såg ett superfint stjärntips på Pinterest och tänkte på dig, ska se om jag kan skicka det som ett meddelande där till dig.

2014-11-03 // 10:37:21

Kan bara hålla med Jessica ovan! Nu vill jag också ha ut min bebis! Tur att han har deadline på onsdag, sen blir han evakuerad så jag får bebismysa jag med! 'längtar*

Svar: Haha, jag förstår det. Men snart så! Hoppas allt går bra för er :)
Johanna

2014-11-03 // 12:31:51

Njut av babybubblan och den största gåvan i livet :)

Svar: Tack :(
Johanna

2014-11-03 // 13:36:04

Jag förstod hur inne i babybubblan jag var när jag nyss fått min dotter (som fyller tio år i december) när jag satt och åt frukost på BB och inte kunde begripa varför de inte hade tänt alla ljus i ljusstaken. Det dröjde ett tag innan jag insåg att det berodde på att det var tredje advent...hade glömt bort allt det där med advent och jul =)

Svar: Haha, ja men eller hur. Det blir lite så :) vad mysigt att få barn så nära jul, måste känts som en perfekt julklapp :)
Johanna

2014-11-03 // 20:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback