» Vackra julkort från Diakonia

Jag älskar julkort, både att skriva dem och att få dem. Dessvärre är det inte så många som jag känner som gillar att skicka julkort, det är mest familjen, men man får ju vara glad för det iallafall :) Jag spara alla julkort jag får och tar fram varje år, bara för de fina motivens skull. Det blir som små tavlor :)
 
Jag har ofta försökt göra egna, men jag märker att tiden aldrig riktigt räcker till trots mina goda intentioner. 
Så i år köper jag mina julkort. Det finns ju en uppsjö av olika ställen att handla på, både billiga och dyra, men jag hittade underbara kort nyss som jag bara måste tipsa om.
 
Hos diakoni kan man köpa dessa underbara kort i 4 - pack för 100 kr. Jag älskar tomteluvorna! Dem är sååååååååå söta! Jag skulle älska att få dem själv också :)
 
 
Är du intresserad av korten, surfa in på http://gavoshop.diakonia.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback