» A christmas kiss

Det var någon som kommenterade ett av mina tidigare inlägg och skrev att de inte alls hört talas om de filmer jag skrivit om på sista tiden, och jag håller med, det har inte jag heller förrän de plötsligt dyker upp där.
Det känns som att om man letar finns det massor med julfilmer, men problemet är väl att alla inte är så bra kanske...
 
Här kommer iallafall en BRA julfillm, om ni frågar mig. Den har rätt mängd romantik och julstämning för att fungera båda innan, och under, jul. 
 
 
Den heter " A christmas kiss", och på IMDB står det följande om filmen:
 
"after a spontaneous kiss, a struggling designer ends up falling in love with her demanding boss's boyfriend as she decorates his home for a Christmas party."
 
Rätt så kort beskrivning, men det är ungefär vad den handlar om :) Se den tycker jag, om ni inte redan sett den! 
 
 
 


Ser riktigt mysigt ut! Behöver utöka mitt jultittande, än så länge är det ungefär endast Love Actually och The Holiday som går hem oss mig ;)

2014-10-15 // 00:14:02

Tack för tipset! Det finns mängder av julfilmer, men precis som du säger är ju långt ifrån alla bra. Så det är ju guld värt att få tips, ska kolla denna :)

Svar: gör det :)
Johanna

2014-10-15 // 19:03:54

Den ska jag leta efter!

Svar: gört :)
Johanna

2014-10-15 // 21:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback