» Billigt och gott från Lidl

Jag måste säga att jag har en fantastisk man, för så fort han ser något juligt så vet han att det är något jag skulle uppskatta. Som för två dagar sedan, när han kom hem från Lidl och hade köpt två paket the till oss med julsmak!


Det ena heter "magic moments" och har smak av äpple och kanel. Det andra heter "winter dreams" och har smak av apelsin och kanel.

Vi är båda eniga om att "magic moments" var det vi gillade mest, det har verkligen en julig smak. Det andra smakar också jul, men har en lite för glöggig smak, om man får säga så. Det är gott, men det andra var godare :) 




Åh, har de fått in julteerna nu! :) Jag har väntat på dem... Kan bara hålla med om att Magic Moments är supergott!

Svar: ja supergott verkligen :)
Johanna

2014-10-29 // 14:55:32
» zeb

Vad gott med julte :)

2014-10-29 // 16:39:58

Hej!
Vad kul att du gillar våra julteer!

Hoppas du får en fin helg :)
Lidl Sverige/Mira

2014-10-30 // 13:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback