» Christmas town

Det känns som att ju mer gamla julfiömer man ser på, ju fler hittar man som man aldrig hört talas om. 

Häromdagen såg jag på filmen christmas town från 2008. Det är inga kända ansikten med i den och jag hade aldrig hört talas om den. 



Filmen handlar om en ensamstående mamma som lever för sitt arbete och knappt hinner få ihop julen, när hennes pappa ringer och vill att dom ska komma på besök över jul till hans nya hem i christmas town. 
Motvilligt ger hon med sig, men besöket där är allt annat än vad hon trodde, och sakta börjar julkänslan spridas även till hennes hjärta.

Jag tycker filmen vad okej., rätt så charmig ändå, och full av julkänsla. Man märkte att det var något av en b produktion, ljudet var inte alltid synkat och det var inte superbra filmat. Men det dög gott och väl att sitta och virka till :) 




Åh, jag har en hel drös med julfilmer som jag måste se! :)

2014-10-11 // 14:50:05

Låter som en bra film att ligga och titta på i väntan på julen! :)

2014-10-11 // 16:36:59

Tack för filmtips! Jag har just upptäckt alla julfilmer som finns på youtube, livsfarligt!

2014-10-11 // 21:55:33

Är såå tacksam för dina filmtips! Har aldrig hört talas om dem innan haha.

Svar: haha vad bra, det hade inte jag heller innan jag hittade dom så :) :P
Johanna

2014-10-13 // 19:54:39

Å en film som heter lika som mitt bloggnamn. Har inte sett den så nu måste jag nog göra det :-) tack för tipset.

2014-10-14 // 22:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback