» Julkula från Unicef

Hittade den perfekta julklappen alldeles nyss när jag var inne hos http://ximasbynilli.blogspot.se/ .
Iallafall skulle det vara en perfekt julklapp för någon att ge mig, och jag känner flera personer som skulle bli eld och lågor över denna.
Det är Unicef som återigen lanserar sin julkula. Jag tycker alltid dom har gjort fina julkulor, och skulle väl kunna tänka mig att köpa av dom ändå eftersom det går till något bra, men årets motiv är verkligen storslaget. 
 
 
Jag vill inte att julafton ska gå utan att jag har sett på Karl Bertil Johnsson. Och nu kan man tillochmed ha honom hängandes i granen!
 
På Unicefs hemsida http://unicefbutiken.se/ kan man läsa mer om julkulan, och det står att den kommer vara möjlig att köpa ifrån slutet av Oktober. 
 


Jag ska köpa mig en! Superfin och jag älskar Karl-Bertil så mycket...och Per Åhlin =)

2014-10-16 // 20:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback