» Julvantar till den lille

Kunde inte låta bli när jag hittade dom här på second hand idag, och för bara 5 kr dessutom. 
Jag vet att bebisen, när han eller hon nu än väljer att titta ut, kommer vara väldigt väldigt liten i jul, men det hindrar ju inte det faktum att det ändå kommer vara kallt i vinter och att bebisen kommer ha fingrar som behöver värmas. Och varför inte "jula" till det när man har chansen :)

Kan även passa på att tipsa om second hand om ni behöver nya vantar eller mössor eller så. Det fanns hur många fina som helst på röda korset jag var på, men jag behövde ju "tyvärr" inget så dom fick stanna kvar till någon annan. Fanns även massor av raggsockor, och det tycker jag verkligen behövs under vintern. :) 





Åh, gud vad söta!! Helt underbara! :)

2014-10-25 // 18:29:13

Vilket kap!

Svar: ja kändes som ett måste när jag såg dom iallafall :)
Johanna

2014-10-26 // 09:14:10

Åh, så söta. :)

Svar: tack :)
Johanna

2014-10-26 // 10:11:05

Jättesöta! :)

2014-10-26 // 15:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback