» Sådärja, slingan på plats!

Bilderna gör knappast det hela rättvisa, men här är två kort på hur det blev med den tidigare omtalade ljusslingan. 
Balkongen i sig är varken städad eller fixad för vintern, så det är inte slutresultatet för hur det kommer se ut i jul än. Jag hoppas kunna göra balkongen mycket mysigare! 


Det bästa med vår ballong är att vi har ett fönster från sovrummet som går rakt ut mot balkongen. Så nu när det är såhär mörkt ute kan jag ligga i sängen och njuta av ljuset utifrån :) 





Men vad mysigt!! :)

Svar: ja verkligen :)
Johanna

2014-10-22 // 19:25:27

Fint! Nu blev jag oxå sugen att sätta upp min! :)

Svar: toppen ;)
Johanna

2014-10-22 // 19:33:37

Vad mysigt! Diggar extremt att folk runt omkring har börjat sätta ut sina ljusslingor, vi har ingenstans att ha det så jag får liksom njuta av grannskapets slingor istället när jag går hem. :) Själv får jag nöja mig med att ha en runt sängen, det går också bra!

Svar: det blir säkert supermysigt :)
Johanna

2014-10-22 // 20:33:40

Åh, då är det alltså ok att sätta upp ljusslingorna nu? Jag har längtat så! :) Precis som du säger så gör det en himla stor skillnad även inifrån när man får lite ljus utanför fönstret. Tror jag ska försöka övertala maken att vi ska sätta upp våra snart också... :)

Svar: ja det tycker jag absolut :)
Johanna

2014-10-23 // 10:14:36
» Lisa

Å vad härligt. Jag var nere i förrådet och letade efter vår slinga innan idag men min man (som är bra mycket längre och starkare än mig) hade organiserat julsakerna väldigt högt upp så jag kunde inte komma åt lådorna. Får kolla snällt på honom i helgen istället ;)

2014-10-23 // 13:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback