» Arbrå Pepparkakor 2014

Varje år släpper Arbrå Ångbageri en ny färg på sina fina pepparkaksburkar, och i år är färgen Röd.
Jag tycker alltid att deras burkar är jättefina, och pepparkakorna är verkligen goda också!
Jag skulle gärna vlja ha lite av årets pepparkakor, får se om det blir så :)
 
 
För att komma direkt till deras webshop kan ni gå in här: http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=43113


Jag har aldrig smakat pepparkakorna tror jag....Men burkarna är sjukt snygga. Har en förkärlek för just plåtburkar, tyvärr äger jag så många just nu så det får inte plats fler =(

2014-09-07 // 07:09:40

Klart godaste peppisarna! De har varit standard hemma hos oss i ca hela mitt liv, och jag har ju testat andra märken genom åren men inga andra kan mäta sig med dessa. Måste skaffa mig en mintgrön burk till mitt nya mintgröna kök! Annars brukar vi köpa deras kakor i plastlådor på ICA pga billigare och fler kakor i dom, men nu när jag har flyttat hemifrån vill man ju gärna ha en burk som prydnad också :)

2014-09-07 // 11:27:12

Åh, den där pepparkaksburken hade verkligen sin juliga charm! :)

2014-09-07 // 14:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback