» "Call me Claus"

Just idag går tiden lite långsamt, jag sitter hemma i soffan och orkar inte göra mycket alls. 
Därför passar det ju utmärkt att göra som jag förut sagt och se igenom några av de julfilmer som jag missat att titta på genom åren.
Idag är det "Call me Claus" som får den äran, är det någon av er som har sett den? 
 
 
Enligt http://www.discshop.se/  kan man läsa följande om filmen:
"Cranky, stressed out TV producer Lucy Cullins (Whoopi Goldberg) works for a home shopping television station. With Christmas fast approaching, she is in charge of hiring the channel's on-air Santa Claus. Meanwhile, the real Santa Claus (Nigel Hawthorne) is at the end of his 200-year contract. He heard of the position at the station and applies for the job--but Lucy doesn't believe his credentials, and the real Santa must convince her that he is the right man to play himself! Executive produced by Garth Brooks, this touching tribute to Christmas is fun for all ages."
 
Jag tycker verkligen den här filmen är bra. Den ger en julkänsla som sprider sig i hela kroppen, och det är väl det man vill ha ut av julfilmer. Dessutom är tomten så underbar! Han ser verkligen ut, och beter sig, som tomten ska göra. Jag bara längtar till julafton nu!
 
 


» Annie

Den har jag inte sett-den låter riktigt mysig!

2014-09-17 // 13:06:28

Har inte sett denna, börjar upptäcka massor av julfilmer man missat genom åren! :)

2014-09-17 // 14:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback