» ekologisk glögg

Jag önskar jag kunde leva mer ekologiskt och miljömärkt än jag gör, men sanningen är den att det är rätt svårt för en student och en sjukskriven lärare (snart föräldraledig lärare) att kunna ha en sån budget där ekologiska varor får plats.
Jag och min man har iallafall beslutat oss för att alltid köpa vissa varor ekologiskt, vilket gör att vi ändå får in det i den månatliga handlingen. Men med tiden ska det bli mer!
Hur som helst så har jag läst på flera ställen om en ekologisk glögg som jag tänkte tipsa om. Jag hoppas verkligen jag får tillfället att testa den, ska försöka med det iallafall, för det är ett bra initiativ tycker jag.
 
 
Glöggen heter "goder Aftonglögg" och har premiär den 3 november på systembolaget.
 


Så gott .D

2014-09-17 // 14:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback