» Glöggnyhetter 2014

Som efterlängtat släppte idag Blossa årets smak, och det blev Lavendel.

Personligen tyker jag tyvärr inte alls att det låer varken gott eller juligt. Det känns något man dricker på sommaren.
Jag hade önskat mig något mer traditionellt, eller iallafall någonting som kunde dra minnena till vintern och inte till en vacker trädgård i Juli.
 
 
Dom släpper också en Frisk lättglögg med smak av Citron och Fläder. Även den tycker jag verkar väldigt somrig.
 
 
Däremot blev jag väldigt glad när jag såg att Saturnus kommer ut med glögg i år som verkar betydligt mer julig. Det är bara ett måste att testa för mig, speciellt den med pepparkakssmak. Hoppas den är lika god som den ser ut och låter!
 
 
Vad tror ni om Blossas nya glögg? Kan den vara en hit?
 
 Bilderna har jag lånat från http://victoriajul.blogg.se


Jag tror på saturnus glögg i år! :) Håller med dig om att det lät väldigt somrigt med lavendel!

2014-09-09 // 16:00:34

Saturnus glögger lät ju goda! Älskar saffran!

2014-09-09 // 19:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback