» Höststorm och snö

Sitter vaken mycket tidigare än jag är van vid och kan inte somna om.
Alltså, jag brukar inte vara en sån sjusovare, men sedan jag blev gravid och sjukskriven har ju rutinerna ändrats lite. 
Det är ändå rätt mysigt, det har stormat hos oss hela natten och man har kunnat ligga vaken och höra regnet falla utanför. Nu blåser det vilt och ser verkligen sådär höstruggigt ute så att man bara vill tända massa ljus och mysa ner sig hela dagen. Det faktum att jag inatt drömde om att jag gick på julmarknad gorde ju inte den längtan mindre.
Jag har surftat runt på olika bloggar och sett att även den första snön har fallit, och det bara gör det hela mycket mysigare. 
Visserligen kom snön så långt bort som i kiruna, men det är känslan av att den har kommit som gör det hela mer verkligt.  Om det är något jag hoppas med den här julen så är det att snön kommer tidigare än förra året! 
 
Till min förvåning hittade jag även dessa i butiken redan igår. Jag hade läst någonstans att dom skulle släppas i oktober, men på mitt Ica kan man köpa dom nu. Så det gjorde jag, två påsar, och nu gäller det att inte äta upp alla på en gång. Helt klart det bästa julgodiset man kan köpa :)
 
 


» Ammie

Svar: Ja faktiskt, ogillar förvissor starkt att köra bil när det är snö och halt men det är ju så mysigt med snö ändå. :)

Finns det redan sådana, måste ner till "min" Ica och kolla om de också har dem redan. Riktigt goda är de. :D

Svar: ja gör det, hoppas du också hittar dom då :)
Johanna

2014-09-22 // 10:32:30

Åh, har dem redan kommit hos dig! Då måste jag börja hålla utkik här också! :D

2014-09-22 // 21:12:12

Vad gott, men Juleskum är nog det allra bästa köpejulgodiset!

2014-09-23 // 20:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback