» Julsortiment hos The Body Shop

Såg hos http://bittesjul.blogg.se att The Body Shop har visat upp lite av sina julnyheter.
När det kommer till hudvård och skönhetsprodukter är The Body shop i ett slag för sig tycker jag.
Det är inte alltid det billigaste alternativet, så det blir inte alltid att jag handlar där, men vissa saker kan man ju inte bara låta bli. Och det är ju perfekta presenter att önska sig i julklapp!
 
Nu har dom visat upp en ny doft dom ska ha som heter Glazed Apple, samt sina julkalendrar.
Jag har ju haft deras julkalender de senaste två åren, men har inte bestämt mig för hur det blir i år än.
 
 


Är nyfiken på Glazed Apple =D
Har du varit nöjd med kalendrarna från Body Shop, är sugen på en men vet inte om dom är värda pengarna...

Svar: Jo jag har varit nöjd med det mesta :) Sen finns det ju alltid produkter som man inte tycker så mycket om, men då kan man ju ge dom vidare till någon annan :)
Johanna

2014-09-03 // 18:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback