» Ledtråd Blossa 2014

Nu är det inte långt kvar tills vi får veta vilken smak som Blossas glögg för 2014 har, men dom har nu släppt en ledtråd för oss alla som är lite extra nyfikna.
Vad tror ni det är för smak?
Personligen har jag ingen aning alls. Det låter ju franskt, så det är min enda gissning. Den ser tyvärr inte superjulig ut tycker jag, men jag hoppas mina första instinkter är fel och att den är mycket godare än jag tror. :)
 
Bilden är lånad ifrån http://bittesjul.blogg.se/
 
 


Ja man blir ju lite fundersam på smaken, om vi gissar på Frankrike vad kan det då bli för smak.
Ostron? Haha ja det ska bli kul när dom avslöjar smaken.

Svar: usch, jag hoppas verkligen inte på ostron :P
Johanna

2014-09-05 // 15:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback