» Så fortsätter vi med glöggen...

Glögg är för mig oerhört centralt i julstöket, och därför är det ju alltid roligt att hänga med lite i nyheterna som kommer ut (även om man för det mesta köper sina favoriter ändå :)
Nu har även Herljunga kommit ut med en glöggnyhet för i år och den ser jag verkligen fram emot. Den är alkoholfri, vilket är ett stort plus för mig då jag inte är direkt förtjust i alkohol alls.
 
 


» Sussi

Jag tror att den kan lukta väldigt gott om man värmer lite när man julstökar, och jag håller absolut med om att alkoholen inte är det man är ute efter i glögg. :-)

2014-09-12 // 10:05:39

Jag är också mer förtjust i alkoholfri glögg, så denna skulle jag gärna prova :)

2014-09-12 // 19:40:11

sv: Den sidan måste jag titta in på! Det är alltid trevligt att kunna hjälpa så många en kan :)
Och det samma gäller för mig med glöggen, är ett absolut måste till julstöket! :)

2014-09-12 // 20:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback