» Ge mig julmust och lussebullar!


Det syns inte så bra, men uppe i högra hörnet på den här bilden är det en flaska påskmust. 
Jag fick den i påskägget från min man och den var supergod!
Dessvärre påminde den mig alldeles för mycket om julmust, pepparkakor och ja, julen överlag. 
Jag fick faktiskt ett sånt sig på lussebullar att jag inte visste vad jag skulle göra. 
Någon annan som känt samma sak nu mitt i all påskmust? 


Jag tycker Zeunerts är den godaste musten.

Svar: ja håller med :)
Johanna

2015-04-07 // 18:50:32

Ja samma här, jag får sån julkänsla av att dricka påskmusten! Jag har övervägt att fuska och se nån julfilm idag trots att jag brukar vänta med det till oktober :'D

Svar: jag tycker man får tjuvstarta med sånt! absolut!
Johanna

2015-04-08 // 09:18:24

Jag är med dig till hundra procent. LÄngtar speciellt efter lussebullar och pepparkakor. Men vi får hålla ut ett tag till :)

Svar: ja vi får väl det antar jag :)
Johanna

2015-04-08 // 21:04:56

Såg Zeunerts påskmust på extrapris förra veckan. Jag gillar inte den men min syster älskar Zeunerts så var väldigt nära att kppa en flaska till henne men hann inte.

2015-04-23 // 11:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback