» Julbloggssäsongen 15

Sådär, nu är dem här! Den bästa säsongen på året om ni frågar mig - julbloggssäsongen! 
Jag finner mig själv längta och längta och tänka och tänka och jag har redan en lista med blogginlägg jag vill skriva. 
Hur mycket jag än ser fram emot att få blogga den här hösten/vintern är Jag samtidigt fundersam, och lite stressad.
Med jonah hemma har jag mycket mindre tid än andra år, både till att blogga, pyssla, baka eller bara surfa på nätet. 
Som vanligt nojjar Jag mig över hur bloggen ser ut. Ska jag byta design? Byta bilder? Hur gör jag? När ska Jag hinna? 
Och vad ska jag skriva om egentligen? 
Tycker folk om det jag brukar skriva om? Självklart blir det mycket julnyheter, sånt kan man ju inte missa direkt. 
Ja, jag har som sagt mycket att tänka på...
Jag har iallafall bestämt mig för att något nytt på bloggen jag ska ha är tävlingar. Det har Jag aldrig haft men jag har redan 2 tävlingar klara som bara väntar på att bli publicerade. Men det blir nog senare :) 

Har ni något tips? Och vad vill NI läsa om på min blogg i år? :) 




Jag tycker att din julblogg är mysig så som den är!

Svar: Tack :)
Johanna

2015-08-21 // 17:41:40

Hörru, du ska ju göra en blogg som du blir glad av, inte vad andra tycker. Om din glädje syns genom så kommer folk gilla det. Jag gillar iaf din blogg :-)

Kram

2015-08-23 // 17:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback