» Kvällens juloutfit

Det var betydligt svårare än jag trodde att ta kort på sig själv med en iPad men jag gjorde ett tappert försök.
Erik nattar jonah just nu och jag sitter ihopkrupen i soffan och drömmer om årets jul.
Den här tröjan som jag ville visa fick jag av en vän nu i sommar, hon skulle egentligen sälja den på en backluckeloppis jag var på men eftersom jag är rätt julgalen så fick jag den gratis :D jag tycker den är helt underbar!
 
Årets jul kommer bli väldigt annorlunda för oss, då vi delvis kommer ha en springande vild bebis och även bo i hus. Tanken på att få fira jul i hus blir extra varm för mig och jag kan inte riktigt förstå det. 
Allting blir lättare på något sätt, och roligare. 

Vad gör ni om kvällarna nu när hösten snart är på intåg? Någon annan som börjat planera än? 




Vilken söt tröja! Vi flyttade till hus för tre år sen och jag håller med om att det känns extra kul på julen (och sommaren), om inte annat så är det ju många fler fönster att pynta :)
/Jennie (adventstid.se)

2015-08-25 // 05:59:10
» Annie

Oh ja, jag julplanerar för fullt! På höstkvällarna vill jag helst först tända juligt doftljus, julblogga, sätta på en julfilm och brodera på något juligt broderi:)

Svar: Mysigt :)
Johanna

2015-08-25 // 09:20:51

Första julen i eget hus är väldigt speciell! Jodå jag har börjat planera men mest julkort och pyssel.

Svar: Ja det känns verkligen speciellt redan nu :)
Johanna

2015-08-25 // 14:45:49

Söt tröja! Julblogga, tända ljus och bara mysa och planera julen :-)

2015-08-25 // 14:48:38

Grattis till huset. Hör planeras det för fullt, har börjat sticka tomteluvor till barnen, planerar årets julkort och barnens adventskalender bland annat.

Svar: Vad roligt :)
Johanna

2015-08-25 // 19:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback