» Årligt pepparkaksbak

Varje år träffas vi i familjen tillsammans och bakar pepparkakor ihop, och så blev det även i år.
Det enda ovanliga var att bi istället för att vara hemma hos mina föräldrar i deras stora hus var hemma hos min bror (som bor granne med mig). 
Det var så mysigt och precis rätt start inför första advent :)
Jag hann inte baka så mycket, och det gör väl ingen egentligen förrutom småbarnen, men det är mer känslan och gemenskapen man är ute efter. Jag hade gjort egen deg och har ju kvar den i kylskåpet så jag kan baka ut den en annan dag :) 


Jag har rätt svårt att hitta julkläder just nu eftersom jag är i v 25 och allt verkar sluta passa, men den här klänningen gick fortfarande på och fick vara julig nog :) jonah hade en söt pepparkaksdress på sig, och fick sen byta om till tomte kläder, men jag hann aldrig ta något riktigt bra kort på honom. 

Brukar ni baka egna pepparkakor? :) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback