» julafton - som vi har längtat

Så idag är dagen  äntligen här.
Julafton.
Som vi har längtat! 
Hemma hos oss har det varit sjukstuga ett bra tag för alla 3, så jag har varken  orkat blogga eller lägga upp kort på instagram. 
Vi har haft allt man kan ha - förkylning,  influensa, magsjuka...
Inom loppet av 1-2 veckor.
Det är ingen höjdare att vara gravid,  ha en ett åring och samtidigt försöka planera det sista inför julen när man mår så kan jag säga.
På grund av det har vårt julande blivit lite annorlunda, men vi har försökt hänga med i adventskalendern och pynta det sista ändå. 
Vi har fått upp granen och köpt alla paket - även om vi igår inte hade köpt ett enda till Jonah än.

Vår familj har också blivit sjuka,  så planerna för jul är nu ändrade.  Istället för att fira julafton hemma i  vårt hus med Eriks föräldrar och sedan åka hem till mina, så fick vi åka hem till mina föräldrar redan igår och kommer fira jul här. En mini jul idag, imorgon firar vi min systerdotters födelsedag och den 26 firar vi jul igen med alla mina syskon. 

Jag är tacksam för en härlig blogg säsong även om jag senaste veckorna varit för sjuk för att hänga med. Än är den verkligen inte över,  men låt oss njuta ordentlig av julafton nu!
Ät mycket gott och skratta idag - det är bara julafton en gång om året.

God jul!



God Jul! Forsränning lät spännande :) /Johanna (johannas julblogg)

2015-12-24 // 08:26:15

God fortsättning, hoppas ni får vara friska nu!

2015-12-25 // 18:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback