» Paketkalender - bättre sent än aldrig

Här sitter en stressad mamma och är sjukt efter i Julandet, men äntligen är paketkalendern till jonah klar.
Erik fyllde 25 i går, och hela helgen har varit fylld av fest och paket och NU kan och vill jag fokusera på allt med december. 
Jag tror inte Jonah bryr sig så mycket heller om jag ska vara helt ärlig, det är nog bara roligt att få öppna 3 paket till frukost imorgon istället för 1. 


Det är ju en pixie kalender som jag gjort själv, så innehållet kanske inte är så "spännande" men jonah kommer älska det, eftersom vi typ bara läser böcker här hemma :) 

Nu ska den här mamman vila lite och försöka jula ikapp sig.hoppas ni andra har en underbar kväll! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback