» Årets julvärd i TV4

Då var det klart - årets julvärd i tv 4 blir Bengt Magnusson. 


Jag tycker om honom och tror det kan bli riktigt bra. För mig ska inte julvärden vara för spexig utan det ska finnas ett visst lugn kring de hela och ett allvar. Tror faktiskt han kan bidra med riktigt bra julstämning även om det var otippat, jag hade inte ens tänkt att det kunde bli han :) 

Vad tycker ni om valet av Julvärd? :)

Bengt säger själv på TV4:s hemsida:

" Jag önskar kunna bidra till en riktigt fin julstämning och förhoppningsvis kan jag även inspirera till lite eftertanke och reflektion kring vad som händer i världen lagom till jul."




Bengt Magnusson är ju som en institution, kan man ju säga. Finns väl ingen mer perfekt än han egentligen. Nu tittar jag knappt på TV4 under julen, så kommer kanske inte se så mycket av hans värdskap, men det blir nog bra. Jag håller med att det är bättre med en julvärd som har ett lugn, som du säger. Man ska känna sig trygg och välkommen, liksom. :)

2015-11-20 // 09:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback