» Jul - pekbok

Häromdagen fick jag hem den här boken från förlaget olika - jul pekbok. 
Jag gillar det bokförlaget skarpt så var verkligen laddad på hur boken skulle vara! 


Jag har läst den med jonah flera gånger, och ja, han gillar den. Jag tror kanske jag gillar den ännu mer, men det beror nog mest på att han ibland får lite myror i brallan och inte vill läsa något :) 
Jag tycker bilderna är supersnygga, och som vanligt har dom blandat traditionella ord och bilder med nytänkande, och på ett enkelt och naturligt sätt utmanat tankemönster





Jag vill inte visa mer bilder eftersom jag tycker ni ska köpa den själva, men jag kan lova att det är bra kvalité :) . 

Så mitt tips - kolla in den här boken om ni har småbarn eller känner någon som har det :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback